Holiday List!

Monday, November 30, 2015


Assalamualaikum



Alhamdulilah exam dah habissssssssssss! hiphiphoorayyyyy
Aku dah awal awal simpan semua buku dalam kotak kahkah tak nak tengok lagi nanti stress fikir pasal result pulak.


Lepas ni cuti panjang LAGI. Apalah nak jadi dengan aku lepas ni. Adohaii lepak dalam rumah jelah jawabnya.

Rutin harian time cuti.

Bangun pukul 9 - mandi - makan - menghadap laptop sampai malam - mandi again - korean drama - tidur lewat pukul 1 pagi then ulang balik buat benda yg sama. hahaha see?


Ni sengaja je nak buat checklist. Untuk peringatan buat diri sendiri.


First,i want to find a part time job and earn a lot of money. Aku belum mintak izin dari parents lagi ni. Kerja pun belum cari. Semangat pun tak ada. hahaha apa nak jadi dgn engkau ni tashira



duit tu tak penting sangat bagi aku (bulak ada jak haha) pengalaman tu yang penting hah.
Setakat ni aku belum pernah lagi bekerja. Mampus lah kalau tiba2 ada interview then tanya pasal ni adohai apalah yang aku nak jawab. Nak rasa sebenarnya pengalaman bekerja ni. Untuk kebaikan diri sendiri jugak.


Second,korean dramaaaaaaaa! Hah,yang ni memang wajib lah oi. Haha siap dah download semua drama dah sebelum habis exam hari tu. Nampak tak semangat aku ni kalau masuk bab2 yang tidak berfaedah? hahaha


Antara drama yang on going nak tengok

She was pretty
Hyde,Jekyll & I
Who are you - School 2015
King of high school
Orange Marmalade
Producer
Yong Pal
Oh my ghost
Birth of beauty
Girl who can sees smell
Sassy, go go

bhahahaha see?


Third,baca novel yang dah bertimbun dalam rak. Part ni pun aku suka. Novel remaja k bukan novel sastera hahahaha thats why lol

At least,adalah manfaatnya. Untuk menambah ilmu pengetahuan ni hahaha


Lastly, yang ni




hahahaa no wayyy akan tercapai



Selamat bercuti for those yang dah habis SPM & STPM.

k bai

3 comments

  1. geng! hahahaha btw boleh tak bagi cara macam mana nak download drama korea? T-T. hoho #noob. pleaseee. sekali dengan subtitle la ye. hehehe.

    ReplyDelete