27 Dec 2015

2015, the end.



Assalamualaikum

This will be my last post (2015). haha
Actually aku malas nak buat post ni tapi oleh sebab nak dijadikan sebagai memory pada tahun yang akan datang so kena buat jugaklah. Nak perahkan otak jugak buat post ni erhhh


If i look back pada awal tahun 2015,selepas dikira-kira sebanyak 31 post sahaja yang aku dah buat selama setahun ni. Dulu bukan main banyak lagi kan tashira? Buat lah lagi buat buat. Last-last nanti langsung tak ter-update pulak hahaha


Banyak happy memories tak tahun ni? Hmm hmm hmm hmm
Ntah lah.


Rasa macam mehh . Kalau happy memories of course lah ingat sampai sekarang kan. Tapi kenapa eh aku tak ingat apa-apa langsung ni. Bila diimbas balik tak banyak sangat aktiviti or perkara yang bermakna aku buat tahun ni. Same goes to last year. Best nye hidup engkau. Dok rumah 247 kan biasalah tu.


My 2015 wishlist macam tak menjadi je hahahaha . 2016 aku just nak capai 3 benda je. Which is ambik degree,dapat result yang bagus (STPM) & nak cari pengalaman yang berharga. Itu jelah. Pengalaman akan matangkan fikiran kau so just face it tashira. Takyah cengeng sangat tak ada orang nak pujuk kau


Post aku dalam tahun ni rasanya almost pasal tingkatan 6 kot. Tak tahu pulak yang aku ni obses dgn form 6 -.- haha


Budak Tingkatan 6
Blank
Random #4


Tak banyak yang nak ditaipkan sebab nothing special yang berlaku tahun ni. Tapi aku perasan jugaklah yang aku dah bertambah matang sekarang. Well done! hahaha
Sometimes selalu jugak aku bandingkan kehidupan aku ni dgn org lain,perasaan tu memang tak tahu nak kata apa,down gila tahu tak? Jealous,yes jealous. Sebab tulah aku kata social media sekarang ni membawa pengaruh yang buruk. agree? Hmmm


I just hope that 2016 will bring a lot of good memories,inshaallah. Harap jugaklah dapat dekatkan lagi  diri ni dengan Allah. 

Apesal aku rasa sedih sangat ni hahaha fighting tashira! 




and also good luck untuk korang semua. Fighting!




 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...