26 Feb 2016

Anime Anime Anime

Assalamualaikum


Aku dah pernah buat post pasal ni kat aktiviti selepas spm. Haha baru sekarang aku nak mencari.
Siapa dekat sini ada tengok Fairy Tail? Aku gila dengan anime ni pun sebab dulu adik aku dok selalu pasang kat tv. So aku pun terkenalah 'virus' anime ni. Hahaha 


But then,lepas habis je aku tengok sampai ep 175,adik aku kata dah tak ada sambungan lagi. Tunggu tahun depan (2014) baru diorang akan upload episode yang baru. Heh frust aku. Dahlah episode yang last tu buat aku curious tahap tinggi,last2 kau suruh aku tunggu berbulan nak tengok episode yang baru?


Setiap bulan gak aku dok taip benda yang sama kat google "fairy tail new episode" "fairy tail episode 176" hahaha 


Dah masuk tahun baru pun belum ada tanda2 ada episode baru. Adik aku pun dah muak asyik nak jawab pertanyaan yang sama je dari aku. Last2 aku pergilah layan korean drama. HAHAHA that is when I start gila dengan korean drama,variety show & idols. Kalau dah obses tu mana dapat nak berhentikan? muahahaha


So dalam masa 2 tahun tu aku dah completely lupa dengan Fairy Tail until few weeks ago aku terdengar adik aku tengah layan anime dalam bilik. Ejaan Fairy tail pun aku dah lupa tau tak hahahaha "Fairy Tale"




See? Latest dah sampai episode 97 and i manage to download all of em' in just a few daysss! 
Sekarang ni baru je tengok sampai episode 50. 


If you want to know more about this anime,please search kat google eh. Hehe malas pulak rasanya nak copy paste. Yang pasti anime ni memang best! Friendship,family, everything ada dalam anime ni. Kadang2 boleh menangis tengok ni tau tak(aku lah tu)





Hmm makin hari makin teruk rasanya perangai aku ni. Asal ada masa terluang je,bukak laptop. Lepas tu dah tak bangun2 dah. Terkaku depan laptop je T_T 


Dahlah paper repeat tinggal berapa hari je lagi :( bila nak belajar ni??????????

6 comments:

  1. Selain fairy tail, anime apa lagi kamu tengok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. naruto. tu je kot. sbb tak brapa catch up sgt dgn anime2 yg lain :)

      Delete
    2. Kalau kamu suka anime yang lawak, nie ada satu saya recommend. Sket Dance... ☺

      Delete
    3. dah try search tadi. 77 ep je kan? hehe thank you :) gonna watch this.

      Delete
  2. wow, ramai yang minat fairy tale.

    ReplyDelete
  3. BV pun suka nangga fairy tail! :D
    ng nantik sambungan ep 176 ya, serius kekadang blh nangis nangga. hahahhaa XD
    dh download nk 2014 pun, tp blm habis download XD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...