19 Feb 2016

Exo Concert??

Assalamualaikum


Dengggg it. Dah kenapa awal sangat diorang ni nak buat concert hah? Bulan march pulak tu. Hujung tahun tak boleh ke? Frusssssssssst


Tak dapat lah aku pergi ni. Hancurssss harapan. Harap2 tahun depan ada lagi lah. Nak tunggu Big Bang tahun lepas diorang dah buat kan? Tak tau lah tahun ni ada ke tak lagi sebab aku terbaca satu artikel tu diorang kata Top dah nak masuk army. Bila lagi? Nak tunggu 3 tahun lagi ke ni? Aahhhhh punah lagi harapan 


At least lah sekali dalam seumur hidup tengok konsert diorang. hahaha sebab dulu2 aku mana ada peluang nak pergi sebab masih sekolah plus parents tak bagi (bawah umur katanya T_T)


Nak pergi concert group lain tapi tak berapa nak minat sangat. Kalau Girls Day okay gak tapi diorang ni jarang kot buat tour. Aku ni minat big bang & exo je. Tapi tak fanatik okay. Album diorang aku tak beli,sebab buang duit. Support gitu jelah hahaha





T_T



Bloggers yang pergi concert exo nanti jangan lupa buat post eh. Share lah sikit kan. 
>.<


Next year je lah eh tashira. 




5 comments:

  1. Lol haha kita sama kot minat exo dengan bigbang tapi tak pernah pulak pergi konsert sebab parents memang tak kasik :') sadlife pulak T^T

    ReplyDelete
  2. ahahaha nak dtg dah T_T qila mmg tak minat tp teringat sorang kawan tu huhu kesian dia takpat gi huhu

    ReplyDelete
  3. oh tashira minat exo...ohhh i c...lama sangat tak layan band lain selain big bang...

    ReplyDelete
  4. Takpelah. Bawa bersabar ya. Cakap pasal tak dapat pergi konsert ni, saya faham sangat macam mana perasaan dia. Macam saya, sampai sekarang sedih sangat-sangat sebab tak dapat pergi konsert Suju.

    Btw, I'm going to their concert tomorrow. Harap-harap best la!

    ReplyDelete
  5. wah, peminat EXO sama mcm kawan kite. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...