Rezeki Blog #8

Sunday, March 13, 2016

Assalamualaikum


Makin hari makin malas pulak rasanya nak bukak blog ni hah. Kepala masih berdenyut-denyut lagi ni .

Hmm okay back to the topic. Aku rasa korang kenal kan dengan blogger kak farah? I stalk her blog everyday hahaha . Tiap2 hari aku berharap diorang (my inspiration bloglist,kat sidebar) ni update blog tapi yelah diorang busy,tak macam aku ni 24 hours menghadap laptop sebab aku tak ada life hahahahaha lol :')


Haritu terbaca kat blog kak Farah kata nak bagi free postcard. So aku pun dengan lajunya pergi hantar email.





thank you kak farah! take care & all the best :)


Next pulak ialah dari giveaway by cik akak. Aku menang rossy cream.



Rossy cream ni ialah multipurpose moisturizer. Boleh letak kat muka & bibir. Bau pun wangi. Cream ni boleh kecutkan jerawat & buat makeup tahan lama. dan yang bestnya cream ni kaler pink k hahaha

Kalau nak tau lebih lanjut boleh tengok kat feedback pengguna rossy cream ni. Dan kalau berminat or nak tau lebih lanjut boleh visit facebook page diorang. Banyak lagi produk yang diorang jual like floral spray,bird nest bb cream etc. Harga berpatutan don't worry. hehe




Alhamdulilah rezeki :)

7 comments

  1. seronoknya dapat postcard dari new york! walaupun dah tahu akan dapat tapi mesti excited gila masa dapat kan? hahahaha

    ReplyDelete
  2. waaa, untunglah. alhamdulillah rezeki :)

    ReplyDelete
  3. Fuyooo dpt poskad dr overseaaa ;D

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Tashira,

    Alhamdulillah rezeki berblogging semakin masyukk.. Sis pun rasa seronok bila dpt peluang buat product review & menang giveaway. Rezeki tak disangka. Paling berharga bila dapat berkenalan dgn kawan baru di alam maya iaitu sesama blogger.. :-)

    ReplyDelete
  5. bestnya tashira! tahniah!!!
    semoga terus maju jaya dalam dunia blog!

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah selamat sampai postcard nya. Hope you are happy with that postcard.

    ReplyDelete