Craving Satisfied #3

Friday, December 22, 2017

Assalamualaikum


hey. rasanya ramai je budak u yang dah habis kelas kan sekarang ni? kitorang hari rabu tu dah habis kelas hahaha banyak gila kelas yang habis awal. Assignment,presentation semua dah settle. So sekarang just tinggal final exam je. Wish me luck! Ada masa 2 minggu untuk belajar. And final exam kali ni kitorang ada 4 paper je so jyeahhhh cuti awal lah ni 😍😛


tadi belek-belek gallery tengok banyak gila gambar makanan hahaha pfff kata nak kurus. tak tercapai lagilah azam aku tu tahun ni 💁 takpe,tahun depan kan ada hahaha


  

yang sebelah kiri tu aiskrim gula apong 😋 setakat ni aku memang puas hati sikit dengan semua aisrim gula apong yang aku dah bedal hahaha tak pernah mengecewakan. and wajib letak topping oreo sebab aku memang hantu oreo T_T




jap aku lupa lah pulak nama mee ni 😕 yang pasti aku tak makan habis sebab kenyang minum air hahaha


     

kenapa eh kalau duduk kat asrama rasa lapar dia tu lain macam je? hahaha yang sebelah kiri tu aku craving nak pizza. dah lah masa tu hujan yarabi rasa craving dia tu kuat sangat hahaha so call pizza hut. Kesian kat abang delivery tu,dah lah hujan kuat :') 

yang sebelah kanan tu pulak kitorang sanggup keluar pukul 9 malam untuk pergi mcdonald. Bangun tido je terus panggil housemate ajak keluar makan,aku terbayang mcflurry oreo sebenarnya masa ni hahaha


       

kat unimas ni ada satu cafe yang aku suka gilaaaa. tapi kalau pergi tiap2 hari ni boleh pokai aku hahaha selalunya kalau aku pergi cafe aku memang akan order latte. yang kanan tu pulak mee hailam. perghh lapar lah pulak aihhh



masa ni kitorang nak pergi temankan kawan renew lesen. dia kata nak makan kat telaga air 😑 dahlah perjalanan nak pergi sana dalam 1 jam lebih jugak wei hahaha sanggup gila. nasib baik sedapppp,kalau tak isyyy panas hati aku. Tom yam dia perghhhh sedap gilaaaa. Bihun seafood tu pun sedapppp. Lain kali nak pergi makan sini lagi haha T_T


       


the best drinks i have ever had! yang sebelah kiri tu aku lupa nama,hm yang pasti topping dia oreo ahahah yang sebelah kanan tu pulak oreo smoothie! my all time favorite! aku rasa kat semenanjung tak ada singapore chicken rice (rasanya lah). dekat kuching berlambak je kedai makan ni. setiap kali parents aku datang ambil aku balik confirm kitorang makan kat sini. tapi semalam boleh pulak diorang kata mesin smoothie tu rosak pfff kempunan je lah aku cisss but you must try this!




okay tu je hahaha k bai



24 comments

  1. selalu nampak post aiskrim apong tuu,,tp jarang nak jumpaaa,teringin nak try!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedappp aiskrim gula apong ni. wajib try! hehe

      Delete
  2. Pagi-pagi terus lapar bila bukak post ni ya ampun.. ⊙_⊙ especially ice cream tu ohlala hujan-hujan gini janganla perut oii

    ReplyDelete
  3. aihhh craving juak rasa lepas baca post tk, makin2 bila nangga gambar ehhhh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak? haha kmk ngga post ktk pun slalu molah kmk craving haha

      Delete
  4. food hunting ni xD

    ReplyDelete
  5. Those foods.. Ya Allah.. Telan air liur jadinya..

    ReplyDelete
  6. Ya Allah, rasa macam salah time pula bila buka post ni. Rasa nak nangis T___T

    ReplyDelete
  7. kesian abg dlvery pizza tu. takpelah dia dah berkorban untk awk hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? hahaha sampai sekarang masih ingat muka dia sbb kesian sangat haha

      Delete
  8. Hantu oreo ke? hahaha kalau ada kat KL, make sure try this one black ice blended (sebenarnya Oreo) at Harajucube but I'm not sure ada lagi ke tak sbb Limited Edition dorang collaborate with a clothing line. I don't really fancy oreo tapi mmg sedap sampai takeaway lagi satu cawan. Cuma harga agak pricey.

    Haih.. kenapalah saya baca blog ni, terus rasa lapar hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yesss mmg hantu oreo >.< omg kena save dekat hp ni mana tau nanti sampai kl ke macam mana hahaha thank you kak! aihh terliur pulak bila ingat air tu balik >.<

      Delete
  9. omg everything is just so tempting

    ReplyDelete
  10. ya tuhannn terliur teruk tengok semua makanan dalam entri ni :'(

    ReplyDelete
  11. Banyaknya makanan sedap!! Nikmat manakah yang mahu aku dustakan! Ekeke rindu nak food hunting!

    ReplyDelete
  12. Sedapnya, ni food hunt ke camne

    Singgahlah sini,
    http://tarotthefool.blogspot.com/2018/01/memohon-sumbangan-untuk-program_21.html

    ReplyDelete