The Body Shop Big Sale! ---- Parcel Dah Sampai!

Tuesday, August 13, 2019

Assalamualaikum


Wauu entah kenapa sekarang ni rajin sangat nak update blog haha tapi bila nak blogwalking tu tiba-tiba macam malas pulak hmmmm 


minggu lepas aku dah bersemangat & berazam tinggi nak simpan duit. Pastu, tiba-tiba petang tu the body shop hantar msg & email kata ada big sale sampai 70% !! Fuhhhh serious aku cakap masatu aku dah stress dah nak tunggu ke tak sales tu sebab pukul 12 malam sales tu dah start dah. See? aku ni jenis yang cepat tukar fikiran hahaha ntah bila lah nak simpan duit ni 😓😓

sebelum ni i'm not a fan of the body shop tho. Tapi lepas try beli body mist yang vanilla tu fuhhh tiba2 terjatuh cinta pulak dengan brand ni. 



tapi yang tak bestnya sale kalini macam mehhh sikit. aku ingatkan diorang ada buat banyak sales untuk fragrances tapi rupanya 10% je hmmmm takbanyak beza lah harga tu, lebih kurang je



free sample 💛💛


aku berjaya tahan nafsu dengan beli ni je HAHAHA i really really want to buy the body butter yang perisa(?) lain tapi aku takut giler nanti aku tak suka dengan bau tu so i end up beli yang vanilla pumpkin tu je sebab bau vanilla tak pernah mengecewakan! & aku beli mango shower gel tu jugak. 

Yang body butter tu aku beli dalam RM23.70, body shower tu pulak RM14.95 je! Shower sponge(?) tu pulak RM2.97 je guys! ada banyakkkkk lagi product yang best tapi itulah aku tak tahu bau dia macam mana hahaha nak agak2 bau dia pun takleh gak. Kat sarawak takde in-store sales so obviously aku beli online je. Shipping fees sampai RM15 fuhhhh. Part shipping ni aku kurang suka sikit sebab SS memang selalunya mahal -_-


anyway, siapa2 yang tak tengok lagi sales the body shop ni bolehlah pergi bukak website diorang sekarang! Sebab sales ni sampai 18 AUGUST JE!





6 comments

  1. Masa ni laa boleh berbelanja sakan di Bodyshop.

    ReplyDelete
  2. feii perasan jugak sale tbs ni tapi tak beli sebab tengah saving :(

    ReplyDelete
  3. Wait, TBS had a big sale???
    Why I didn't know about this omg I missed out on the opportunity!
    I think it's time for me to splurge on my favourite cocoa butter body lotion cos I love that stuff. Makes me feel like I just took a bath in chocolate and vanilla pool.

    ReplyDelete
  4. wah macam best je shopping body shop..hehe

    ReplyDelete
  5. saya tak pernah try the body shop lagi. ramai kata wangiii

    ReplyDelete