B.Adore Malaysia | Review

Friday, September 06, 2019

Assalamualaikum

i think i really need to uninstall instagram sebab selaluuuuuu je tak dapat nak kawal nafsu. and again, haritu ternampak ig shop ni jual kasut yang sangat cantik di mata aku hahaha taktau lah taste korang macam mana, tapi taste aku memang macam ni.


B.Adore ni local brand guys, diorang ada kedai dekat Johor je. Ramai yang tertarik dengan bag diorang. Mostly aku tengok diorang ada banyak jenis bag collection tapi i'm not a big fan of bags so korang boleh lah tengok sendiri eh dekat https://www.badore.com.my

my first purchase kalau tak silap tahun lepas. kalau nak tahu most of their shoes collection harga semua range dalam RM99 ke atas. Bag diorang pricey sikit lah sebab handmade hehe



diorang ada kotak sendiri tau! aku suka kalau online shop ada kotak sendiri sebab nak kumpul lol
saiz aku 39 je tapi team diorang nasihatkan beli size 1 inci lebih besar sikit. & obviously I am satisfied with my first purchased!

lepas barang tu sampai aku stalk website diorang pulak then screenshot barang yang aku suka. aku fall in love dengan heels yang satu tu tapiiiii bila difikir balik aku jarang nak pakai heels so aku hold dulu. lagipun masa ni aku dah shopping banyak sangat kasut sampai rasa menyesal nak tampar muka diri sendiri je lmao

& last week aku dah beli! hehe. kalau yang follow aku dekat instagram maybe tahu kot rupa heels tu macam mana sebab aku ada buat poll hahaha confuse nak pilih color black or brown



uuuuu kotak ni color lain dah



and walahhhhhhhhh! please lah puji cantik hahaha 



 


ah diorang ada bagi extra hmmm yang untuk bawah heels tu 👆, sorry taktau nama benda tu haha




rupa dia macam ni guys hehe

i love both of it! B.Adore ada keluarkan koleksi kasut yang baru jugak bulan lepas. Aku letak dalam wish list je lah dulu hahaha


nahh website diorang kalau korang nak stalk,



11 comments

  1. ahahaha apaniiii hasut beli jugak. Dah la cantikkkkkk. both lawa gilaaa harga pun okay.. *tgh tahan nafsu dri bukak website dia*

    ReplyDelete
    Replies
    1. pleaseeeeeee lah bukak website dia hahahaha *evil laugh*

      Delete
  2. aaaa cantiknya kasut yang brown tu 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnnnnnn hahaha thank you for that hahaha at least tak rasa menyesal beli hehe lol

      Delete
  3. Omg soooo cantik! Best ni pakai g kerja.

    ReplyDelete
  4. Cantikkk!!!
    Tapi selesa tak pakai kadang-kadang kasut baru jalan lelama blister kaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pakai lagi hahaha. tapi selalunya mmg blister kaki lah, takleh nak buat apa dah hehe

      Delete
  5. simple but nicee!
    bertambahla koleksi kasut ya :p

    ReplyDelete