Craving Satisfied #6

Wednesday, December 12, 2018

Assalamualaikum


Sekarang ni dah masuk week 13 guys. Minggu2 akhir macam ni lah jerawat asyik tumbuh tak henti2. But alhamdulilah semalam presentation dah habis. Semalam kelas start dari pukul 8 pagi then habis sampai pukul 8 malam :') Non stop pulak tu kelas aku. Sempat nak solat je then zuppp terus masuk kelas. But alhamdulilah, it was worth it 💓



so..... i'm back with this post again. HAHAHA 

since gallery dah penuh dengan gambar makanan lagi, so let's upload dalam blog ni jugak. At least aku update jugak blog ni ken :')





yang ni takde yang special sangat haha ok next




secret recipe's aglio olio. Masa ni aku lapar sangat, dan bila aku kata lapar, aku takkan order nasi guys. Sangat sangat jarang nak tengok aku order nasi bila makan kat luar. I don't know why, aku lebih prefer tengok menu bahagian mee je



hah masa ni aku order nasi goreng hahaha tu pun sebab kawan paksa. plus kitorang tengah craving tomyam :') nasib baik jumpa kedai jual tomyam yang sedap. Alhamdulilah hehe




this is chicken salad btw hahaha lighting diorang tak cantik so i have no other choice but to use camera huji ni je. Aku ingatkan sikit je tapi sekali datang ya allah besar nya portion dia. Ingat aku kambing ke? HAHAHA aku tak habis makan pun sebab makan sikit je dah kenyang. 



Carbonara ni sedap sangat!! Ya allah teringat2 lah pulak 😭😭😭 carbonara dekat universiti kitorang ni tak sedap weiii, takde rasa hahaha. but this one omg it was totally worth it sebab harga boleh tahan mahal jugak hahaha. fyi, aku tinggal dekat asrama, takleh nak masak. So selalu craving makan carbonara. Balik rumah je lah baru dapat nak buat sendiri.








masa ni kitorang buat study group dekat cafe. Waffles tu so-so je. Tak berapa sedap, maybe sebab whipping cream tu kot. Tapi carbonara tu sedap jugak! Aku nak beli salad masa ni (nak diet konon) tapi menu tu dah takde so aku decide untuk melantak je lah hahaha





yang ni pulak aku dah buat review, so you can read it if you want to 💓




alright. that's it for this post. till we meet again in the next post hehe







12 comments

  1. Nasib baik tngk gmbr mknn time perut kenyang 😉

    ReplyDelete
  2. meriahnya makanan, tetiba lapar..hihi

    ReplyDelete
  3. Saya pun banyak makanan yang saya craving tapi next week dah week 14.... :')

    ReplyDelete
  4. wah sedap betul carbonara . memang fav sangat ni 😋

    ReplyDelete
  5. aaaa banyaknya makanan sedap2

    ReplyDelete
  6. Carbonara yg ada egg yolk tu kat mana? Nampak sedappppp

    ReplyDelete
  7. banyaknya makanan best2 disitu..owh tidakkkk

    ReplyDelete
  8. benciiii. kat sini tak banyak pon kedai best, but yang paling tak best, none of them have good salad. arghhhhh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sini kadang2 je boleh jumpa salad yang sedap hahaha tapi kalau sy dah craving sgt mmg terpaksa je lah buat sendiri hehe

      Delete
  9. Didn't know that I'm going to torture myself when I first read this post. Semua makanan pun nampak sedap! ^^

    ReplyDelete
  10. banyak makanan2 sedap2. kite sukaaa =D

    ReplyDelete